Feber :-(

Idag har jag duschat tillsammans med Tova...och hon blev såklart hungrig mitt i alltihop men det fungerade bra att sitta på pallen i dushen o amma. Hon tyckte visst att det var hur mysigt som helst iaf :-)

Efter att jag duschat o klätt på mig så satte jag mig vid datorn och började fundera efter bara en stund vart Amanda tagit vägen då det var så tyst.
Jag tänkte att hon kanske var med Danne nere i vardagsrummet, men i samma stund som jag han tänka det hör jag en hostning innifrån Amandas rum så jag frågade henne vad hon gjorde och hon talade om att hon låg och vilade för att hon hade ont i huvudet.
Jag kan ju säga så mycket som att min snart 5åriga dotter går inte och lägger sig frivilligt i sängen för att vila om hon inte mår dåligt så det var bara att springa efter termometern och Alvedon...visade sig att fröken hade 40graders feber.
Nu har hon fått Alvedon mot febern och huvudvärken och fått låna pappas nya bärbara dator så hon kan titta på film i sängen.
Förhoppningsvis så ska hon väl piggna till lite när som helst nu när alvedonen börjar verka.

Jag hoppas verkligen för både hennes o min skull att hon blir frisk till imorgon då vi ska åka till Furuvik på deras advenstöppet å jag vet att hon längtar dit för hon har tjatat hela hösten o den vinter som har varit hittills, är ju sista chansen att åka dit imorgon också sedan öppnar de inte förän till sommaren igen.

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback