Ute en stund

Idag är jag ensam med flickorna så här på förmiddagen och efter lunch valde vi att gå ut en liten stund. Dagens mellanmål åt de sittandes på lekstugans farstutrappa fast det blåser kyligt ute.

Jag njuter av hur grönt det är ute nu och alla blommor som kommit fram. Allra mest tycker jag om att titta på körsbärsträdet och dennes granne plommonträdet så nu båda står i full blom. Det är så skönt och se att vi lyckades med beskärningen förra året och trädet verkar må riktigt bra. Förhoppningen nu är att vi ska få lika mycket körsbär som förra året så det blir mer saft och kanske nån paj också :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

oj vad jag drömde att inte fler skulle sätta upp sig på den i valbo... så den blev de inte heller... idag ligger jag på plats 4 kö.. o söktiden är till den 29/5... :( gråter



så vi får söka vidare... o hoppas på de bästa..



och tack.. :D

2012-05-24 @ 20:13:55
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback