Önskesommar?

Känner mig tudelad vad jag känner för sommaren egentligen...det är skönt när solen skiner men jag dör när det blir det minsta kvavt...regnar det i flera dagar så blir det ju också jobbigt.


Helst skulle jag vilja ha en så där 20 grader med härligt svala vindar och regn med några dagars mellanrum så brunnar/tunnor  fylls på och växterna vattnas av sig själva. Vattnet i sjöarna skulle vara varmt och skönt, inget bråk och inga småkryp att irritera sig på.
Jag vill att vi skulle kunna vara "hemma" allihop och ha råd med en massa roliga äventyr och små resor i vårat härliga land och upptäcka vad Sverige har att erbjuda...

...men ja det är ju en önskedröm som aldrig kommer uppfyllas och jag tror att alla människor hoppas att deras sommar blir på ett visst sätt.

Om du fick önska dig hur skulle din sommar se ut då?

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback