Inte stilla

Nej det står inte helt still i min vardag men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva här och inte haft någon större lust att knäppa och lägga ut så mycket bilder heller.
Idag har jag och Tova (Danne sov efter nattskift och amanda var på dagis) varit in till Sandviken och hjälpt Cicki storhandla för månaden och som tack bjöd hon på McDonalds :-)
Under julen har det varit uppehåll på Öppna förskolan och jag höll på och bli galen av att gå hemma hela dagarna, nu har de iaf öppnat igen och jag är så glad för dessa dagar när man får umgås med andra vuxna och även deras barn...även om Tova är nästan lika busig där som hemma så är det enda lättare där.
Ja Tova är ju ett riktigt busfrö och har nu lärt sig att klättra upp på stolar och upp på bord så man får  vara kvick fram innan hon vickar med hela stolen, har ner något lr gör illa sig på annat sätt.
Hon har också lärt sig att öppna våran grind här hemma så nu är även den säkerheten och lugnet borta :-/
Scrappingen står inte heller helt still även om det går lite segt.  Jag kämpar på med mitt "Julen-08"-album och är nu nästan klar med alla de datum då jag vet exakt vad vi gjort och som jag har bilder till....resterande datum ska det nog bli recept och julsånger på, men det tar en faslig tid och suget efter att göra annat är stort samtidigt som jag bara vill bli färdig med denna nån gång så man kan känna ett lugn över det.
Måndag nästa vecka ska jag hämta min syster och musa och ta med henne hem till mig för ca 6-7 timmars scrapping *jippie*
Nu ska jag strax gå ner och umgås med Danne en stund innan han ska åka till jobbet.
Ingen av ungarna har somnat än:
Amanda springer på toa och ska ligga i sängen och prata med mig soms itter utanför
Tova har svårt att slappna av (eller vad det nu är för fel) och somnar antagligen inte förän jag stänger ner här och går ner på nedervåningen.
Go natt!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback