Mässa o värme = Blä

Har haft en otroligt rolig dag på Papperskraft scrap-och stämpelmässa i Leksand med min lillasyster Eva.
Jag har hittat en del grejjer som jag visste att jag behövde redan innan och sedan en del annat också.
Tyvärr så var de dödsvarmt i lokalen så man hela tiden fick gå o fläkta sig med ett vikt reklamblad så det var tyvärr inte så mycket njutande i shoppingen denna gång utan det gick snabbare ä'n vad vi egentligen tänkt.

väl hemma igen så hade Danne fixat mat*härliga karl*, Spaghetti o köttfärssås o det var såå gott efter en dag med väldigt lite mat´.
Mätta i magen så satte i oss så snabbt det bara gick i bilen och åkte till Gimbon o badade.

Cicki hade tagit bussen till Storvik med Tova så de satt på trappen o väntade när vi kom tillbaka o Tova blev överlycklig att se oss. Skjutsade tillbaka Cicki o eva till Sandviken o sen hem igen.

Har vattnat en del växter utomhus så de inte dör av brist på vätska.


Nej jag är ingen värmemänniska väntar på svalare väder vad alla andra än säger..lr åtminstonde en urladdning som gör att det inte blir lika kvavt o kladdigt.

Nu blir det tv-tittande...


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback