Varit på loppis

I lördags var jag på Pingstkyrkans Biståndsloppis som öppnade igen efter julen och nu hade utökat sina lokaler.

Där hittade jag denna charmiga gamla barnvagn(Brio) för 180kr, vet däremot inte riktigt hur gammal den är.
Den är väldigt fräsch, fast hjulen är lite smått vinda men den är fullt funktionsduglig att köra Tova i när man ska gå med Amanda till dagis eller för en vända upp till affären.
Det är däremot lite ovant att köra den då vi har lufthjul på våran andra vagn och de är ger ju efter mer och gör vagnen lättare att köra.



Bakom den begagnade vagnen står våran gamla vagn som handtaget gått av på.

Kommentarer
Postat av: Lilja

Åååh, vilken Härlig vagn! :) Den ska du vara stolt över!!! Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-01-18 @ 21:06:37
Postat av: Scraptroll

Ja den är väldigt fin..men drar en hel del åt vänster upptäckte jag igår..men ev. går det att motverka lite genom att byta plats på hjulen lr något sådant

2010-01-19 @ 19:39:00
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Eva Nilsson

ska du sälja vagnen sen hör av dig till mig :=)

2012-03-15 @ 13:49:46
Postat av: Scraptroll

Eva: Den vagnen har jag sålt för länge sen. Tyvärr, hoppas du hittar någon..de är så mysiga de gamla vagnarna :-)

2012-03-17 @ 15:36:06

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback