Dagens bilder från andra dagar

Tog denna bild för någon dag sedan när Tova fick prova äta mild havregröt för bebisar o hemgjord äppel/päronpurée. Maten hamnade verkligen överallt men det är ju för gulligt, iaf nu när hon är så liten;-)




Så här ser det ut när det är förberett för babymassagen på öppna förskolan och det är riktigt varmt där inne. Nästan lite för varmt för oss vuxna men de små tycker säkert det är skönt så de slipper frysa när de ligger där utan kläder. vi har samma plats varenda gång vi kommer dit och Helena(Instruktören) sitter där det inte finns något vitt underlägg. denna bild tog jag förra torsdagen  innan alla hade kommit eftersom de kanske inte vill att jag lägger ut bilder med dem på här. 



Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback