Jag har fått en Award :-)


Har fått en award av Eva på http://daydreama.blogg.se/skapa Tack, tack!!!



10 saker om sig själv ska man lyckas skriva ner..det här kommer nog ta en stund.

1. Jag är totalt shoppingberoende och kan sällan handla för
mindre än jag tänkt mig men gärna mer

2. Älskar verkligen att läsa, det är avkoppling för mig

3. Scrapbooking är en otroligt rolig hobby som ger mitt kreativa jag utlopp

4. Jag blir väldigt lätt uttråkad och drar med mig andra i fallet

5. Jag både älskar min dotter och avskyr att hon så lätt triggar min ilska

6. Tycker om att inreda och flytta om hemma, men har svårt för
att bli nöjd någon längre stund

7.Tycker att mat oftast är en fullkomligt onödig sak som egentligen
bara borde "behövas" när man tycker att något är gott

8. Har stora problem med sötsaker och önskar att det vore ett beroende jag kunde
bli av med lätt som en plätt och kunna äta det precis som alla andra

9. Tycker om att det rent och fräscht runtom mig,
 men har alldeles för dålig ork och diciplin för att ha det så hela tiden

10. Min familj är otroligt viktig för mig och jag tror inte ens att de förstår hur mycket.


Jag vill gärna veta mer om Anna och Neta


Kommentarer
Postat av: Neta

Oj vad fint bebisrummet blev...

Måste vara kul att göra ordning det...

Vad tycker Amanda?

Är hon nöjd med det?

Ska kolla lite på det Du srev att jag ska göra...

Ska jag skriva det hos mig då och skicka vidare?!

Kram!

Postat av: Scraptroll

Hej Neta! Jodå Amanda tycker det är mysigt där inne och hon vill ha ut bebisen så snartt som möjligt :-)

Japp du sparar bilden på din dator och lägegr upp den på din hemsida + att du skriver vem du fått det ifrån(mig), skriv 10 saker om dig och länka till några personer som du vill ge denna award till

2009-10-18 @ 21:31:31
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback