Det blev en flicka!

Ja i Måndags kl 11.41 kom lilla Tova ut med planerat kejsarsnitt.
Hon är 51cm lång och vägde 3752g  (idag väger hon ca 3500g).
Det har nu gått 2 dagar sedan hon föddes och vi har nyligen kommit hem...jag är lite yrslig (antagligen av dåligt blodvärde men vet inte säkert) och snittärret gör ju självklart ont men inte outhärdligt ont såvida jag inte gör för mycket så nu blir det lugna dagar med Tova i famnen och storasyster som vill ha sin uppmärksamhet.
Kämpar på med amningen som inte går riktigt lika smidigt som när Amanda var nyfödd...men förhoppningsvis ska det fixa sig väldigt snart.

Skriver mer och lägger in bild när jag har lite mer ork o tid.


Kommentarer
Postat av: Eva

Yay bebis! :D

2009-11-11 @ 23:05:15
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Erica

ha du inte skrivit lite fel ?? hon vägde 3752 när hon föddes och idag väger hon 3500g ca ?? sjönk hon i vikt när hon föddeS??

2010-11-11 @ 18:44:29
URL: http://surpricebox.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback