Hemlighet

Ja jag borde väl avslöja varför jag inte skrivit något här inne på ett tag nu.

För det första har jag inte haft så mycket att skriva om och för det andra därför att jag mår så pissigt dåligt att jag inte gör nästan någonting alls om dagarna.
Ja det finns ju såklart en anledning till varför jag mår så fruktansvärt dåligt också




JAG ÄR GRAVID IGEN!!!!




Ja, detta är alltså min tredje graviditet och förhoppningsvis mitt andra barn.
Vi hade egentligen inte tänkt berätta för folk redan då jag fick missfall(ma) förra gången för 2 år sedan men jag mår så dåligt att det inte går att hålla hemligt. Risken just nu är väldigt stor att jag hamnar på sjukhus och år dropp igen för jag har väldigt svårt för att äta men lyckas få i mig lite iaf. Jag är bara i vecka 8 (7+0) och ska på UL den 12 juni och så jag längtar.


Ja, som vanligt ser ni att jag skriver hur jag ser på det och det har ju mycket att göra med att det är min blogg.
Danne är såklart väldigt glad också men tycker det är jobbigt när jag mår så dåligt  och Amanda är överlycklig och vill helst ha en lillasyster men efter att vi pratat lite så förstår hon att det KAN bli en lillebror, nu håller vi bara tummarna för att den lill*  filuren i magen vill stanna kvar hos oss och komma ut i november.

Kommentarer
Postat av: Neta

Håller alla tummar för att det ska gå bra...

Tänk positivt, det brukar hjälpa....

Kramar!

2009-03-29 @ 12:43:04
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Carolina

Grattis! Hoppas att allt går bra.

2009-03-30 @ 10:10:46
Postat av: Fjungis

Tufft att skaffa barn , då bara en av er har jobb att falla tillbaka på. Ser tungt ut på Sandvik just nu, tar dom efter lasen då är det 8 år som gäller, men som sagt jag skulle inte ha skaffat barn i dessa tider, om jag vore ung och hadde tiden för mig så skulle jag nog vänta på bättre tider.

2009-03-31 @ 16:23:09

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback