Pappervinden´s kärleksdag

Igår kom min syster Eva hit och satnnade över natten. På kvällen så spelade vi två omgångar Trivial Pursuit, en gång med barnkorten och en gång med vuxenkorten...första omgången vann jag och andra omgången avslutade vi när alla hade fått sina tårtbitar men ingen lyckades svara rätt på sista frågan någon gång så det blev oavgjort.

Idag Har Eva och jag kört hela vägen till Falun för att spendera några timmar inne på Pappersvinden som hade kärleks inspirerad dag idag.

Jag provade på att Maska lite (jag har ju gjort det förrut men det är så kul med nya stämplar) och Eva satt och tittade på.
Sedan gick vi ner en vända på stan och tittade runt lite och tillbaka till Pappersvinden igen efteråt, han precis lagom tillbaka till Jessica´s demo 13.30, hon demade Pro markers och distresser och det var verkligen kul att se och kommer definitivt att provas på här hemma.


Jag hittade en massa fint som får fantasin att springa iväg.




Kikade in på Pappersvinden nu efteråt också och såg att jag nästan fastnat på alla bilder de lagt in där, kika får ni se...Eva lyckades också fastna på några.

Kommentarer
Postat av: Bark

Shoping är ju alltid kul, här finns inte någon scrapaffär, så jag får nöja mig med internet, men det är inte dåligt det heller. Fast ibland är det kul att klämma och känna oxå =)

2009-02-07 @ 17:51:23
URL: http://minibark.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback