Orka

Är fortfarande väldigt trött i kroppen.
Var iväg till Gävle igår för att gå på Sommaryran...men det blev till att vända igen på en gång för jag orkade inte gå runt där.
Var in en liten sväng på Lindex och Kapp Ahl för att kolla om det fanns mamma-kläder där eftersom de har slutat med dem i Valbo men det var lika med noll...lyckades däremot hitta en tunika inne på H&M som var riktigt fin.
Nu låter det ju som om jag hade väldigt mycket ork iaf men nä ni skulle bara veta hur ofta jag fick sätta mig och vila *blä*


Idag tar jag det lungt...har suttit på golvet i köket och plockat ur två banankartonger med ljus och ljusstakar så nu är de undan *äntligen*
Ska vällan raka av Danne håret idag också för han håller på och dörr under hårburret säger han ;-) 

Han däremot är riktigt i farten idag...han har startat tvättmaskinen, gjort ren pannan och satt igång den igen så vi ska kunna duscha idag, kvistat trä som legat på baksidan och klippt gräset.(fast det är inte så mycket för vi hade en vääääldigt snäll granne som tog sin åkgräsklippare på det stora ytorna häromdagen. Tack så jätte mycket Peter!)


Sen vette tusan om jag kommer orka mycket mer idag lr danne för den delen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

luGNt stavas det ju! Haha :P



Drygt att inte orka gå runt och kolla :/

Kul att det är fart på Danne iaf :)

2009-08-09 @ 18:56:44
Postat av: Scraptroll

Ja och du kan påpeka det varje gång och jag kommer ändå aldrig lära mig :-)

Mmm är inte alls kul när orken bara tar slut så här...orkar fortfarande inte jobba :-(

2009-08-10 @ 13:04:52
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback