Han kan han..

Då är man på bättringsvägen igen och det är ju skönt det även om näsan fortfarande är så jäkla täppt hela tiden :-P tröttheten sitter ju såklart också i...fast åh andra sidan är jag ju ofta trött...

Igår så var maken min såååå duktig som dammsög och tvättade, oljade in kedjan på Amandas cykel också :-) Idag har han tvättat bilen, gått igenom min cykel och tagit med sig tjejerna på en cykeltur på en 5 km och liten sväng i nån lekpark. Ibland är det en himla fart på den karln i alla fall...måste vara vädret ;-)
Jag har passat på att ta det lugnt(fast jag har ju lagat mat o småplockat lite) jag då jag blir ensam med ungarna på em till veckan så kommer jag ha fullt upp då istället :-P

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att du mår bättre! Nu är det snaaart dags för mässa ;0)

2012-03-25 @ 19:26:01
URL: http://asamia.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback