2st nya alster

På min senaste träff med tjejerna i våran fb-grupp så fick jag låna supersöta påskstämplar av A och så här blev slutresultatet.

Jag har maskat några stämplar för att få blommorna bakom hönshuset och alltihop är stämplat på letrasets tunnaste papper för Promarkers och då även färlagt med PM :-) det var ovant att använda detta papper för första gången och det kommer nog kräva att jag prövar pappret fler gånger innan jag kan säga vad jag verkligen tycker.



För någon vecka sedan eller så så gjorde jag en LO till en skisstävling hos Scrapidoo men han inte/glömde bort att lämna in den i tid men så här ser den ut iaf:

Kommentarer
Postat av: Tigerblomma

Älskar ditt påskkort! Underbart uppbyggt, färgerna är underbara och härliga stämplar. LO var också fin men påskkortet gick jag igång på ordentligt. :-)

2012-03-10 @ 11:13:21
URL: http://www.tigberblomma.blogspot.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback