Firande

Igår fyllde min lillasyster Anna 26år och då hon gillar hästar så ville jag använda min stämpel från "Vilda stamps" som är så söt. Resterande stämplar är från "Kaiser craft".
Jag har använt mig av tekniken paperpeacing och föröskte mig på att ha perfect pearl på texten men då det infärgade hjärtat inte han torka ordnetligt så fastnad det lite överallt :-p

Jag lägger upp 2 bilder då jag tycker att det ser lite olika ut beroende på ljuset


Vi tog med oss fika när vi åkte till Anna och i födelsedagspresent fick hon både det och en förpackning solkräm då hon alltid blir röd som en kräfta varje sommar ;-)



Idag firar Danne och jag trä...ja alltså 5-årig bröllopsdag för er som inte förstod det. Fast så mycket firande vet jag inte om det varit. Danne sov på förmiddagen efter att ha jobbat natt och jag städade i köket o passade barn. på em åkte vi till Göransson arena på Framtidsdagarna då Danne inte hunnit vara dit tidigare. Handlat och sedan hem och ätit mat.

I natt har han tagit ledigt och vi ska bara mysa i soffan med lite gotta och någon film innan det är läggdags :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilken tur din syster har som fick så fint kort! Söt stämpel och fina upplägg.

2012-06-02 @ 19:42:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Leena

Tack :-)

2012-06-05 @ 18:30:31
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback