Bilder

Här kommer det några bilder från resan ner till Stockholm och Cinderella-kryssningen :-D (klicka om ni vill se dem större)
 
 Här stannade vi på rastplatsen utanför Uppsala...det är såå fint där och ungarna lekte glatt av sig efter att ha suttit still i bilen och vi lekte såklart lite vi också och turades om att gunga gungbräda :-p
 
Se så glad jag är ;-)
 
Äntligen kommer vi fram och kan checka in
 
Tova sov som tur var igenom en stor del av väntandet i bilen
 
Efter ett besök i hytten för att lämna av väskorna så tog vi oss upp på toppen och tittade på den vackra utsikten(Gröna lund) i fören blåste det iaf inte lika mycket som på de helt öppna ytorna
 
Så här vackert såg det ut när kvällen kom och vi var ute på havet
 
 Flickorna ritade och lekte så det stod härliga till
 
Sista turen i Taxfreen avslutade Tova med en liten dans med stora idolen Ville Viking. Hon ville ta med honom hem också men det fick hon ju inte då han trivs bäst på båten ;-)
 

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback