H**vete också

Just nu mår jag varken bra fysiskt lr psykiskt. Att vara ensam hemma med två barn när man är så här förkyld och framför allt HES som jag har varit i 4 dagar nu är extremt jobbigt...min äldsta dotter(snart 7år) kan man ju iaf skestikulera lite till även om hon inte alltid kan och vill förstå så jag måste anstränga rösten ändå. Men min yngsta på 2 år förstår ju absolut inte och jag kan inte göra mig förstådd så att vila rösten fungerar inte och jag har väl (lr varit i närheten av) gråtit typ en miljon ggr den här helgen.

Idag är det nu bara 3½-4 timmar kvar tills Danne kommer hem från jobbet och om jag kunde så skulle jag ringa och be honom komma hem...typiskt nog så är just den här helgen en av de mest välbetalda på hela året och trots att ha inte har ett skit att göra på jobbet den här helgen så måste han vara där och sitta av tiden (12timmarshelg så han är där HELA dagen) men sedan har han iaf ledigt några dagar och jag hoppas verkligen att det ger min röst möjligheter att komma tillbaka och att förkylningen försvinner.

Idag snöar det så vackert ute så man borde ju vara glad men jag känner mig bara totalt nere och orkeslös :-(

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback