Lång helg!

Idag jobbar Danne första 12timmarsdagen denna helg sedan ska han även jobba lördag och söndag.
Tova vaknade kl 6 imorrse och vrålade o grät utanför Amandas dörr. Jag hämtade henne lade henne i sängen bredvid mig och efter en stund somnade vi båda om igen o sedan vaknade Tova kl 7.35. Nu sitter hon och kikar på Tom o Jerry-film med Amanda... Men jag ska ta och kliva upp och gå ner o fixa frukost när som helst.

Den här helgen är den helg på Dannes schema som jag avskyr allra mest och den kan inte gå förbi snabbt nog. Får se hur man ska lyckad sysselsätta sig själv och ungarna så man slipper bli helt galen när de hittar på dumheter.
Hade jag haft råd hade jag åkt in på vårmarknaden i Sandviken... Ingen ide' att åka dit utan pengar för då kommer Amanda skrika ihjäl sig över att hon inte får åka karusell lr köpa något :-/ sedan tycker jag så klart det är trist att inte kunna köpa något själv heller :-(
Var ingen som hade tid och lust att besöka mig o hålla mig sällskap i helgen heller :-p

Nä nu måste man väl kliva upp...


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback