Stafflikort till tävling

Pojjos har 2 tävlingar i sin blogg den här månaden och jag har gjort ett stafflikort till tävling nummer 2 :-D
"Bättre sent än aldrig!"
Jag har distressat alla kanterna på pappret och färgat in det vita, swirlarna har jag förgyllt med lite bling för att få det lilla extra.
Klockorna är en Vilda-stämpel som jag har färlagt med promarkers och sedan lagt Crackel accent på.
Bården längst ner har jag stansat med MS Hydrangeas och i varje blomma satt lite mer bling fast gula denna gång för att gånga upp färgen i klockorna.
Titta in hos Pojjos du med!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

Vilket jätte fint staflikort du gjort, tack för du är med och tävlar :D

2011-05-20 @ 14:27:18
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev jättefint! hoppas du vinner :)

2011-05-23 @ 11:18:11

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback