Fylla-i-lista

Ja denna hitta ja hos Erica

Klädsel
Vad har du på dig idag: vitt linne och svarta tights, kläder för inomhusbruk ;-)
Vad använder du just nu för skor: Ett par bruna kängor
Favoritfärg på kläder: svart, lila och rött

Senaste person som
Sov i din säng: Jag själv såklart och min man
Du pratade med: Amanda och Tova
Du delade en drink med: Oj det kommer jag inte ihåg
Du gick på bio med: Danne och Cicki - "Narnia och skeppet Gryningen"
Du gick på stan med: Det var nog barnen mina och Cicki
Skällde på dig: Tova..är riktigt grinig på mig just nu :-P

Senaste
Låt du hörde: Whole new way - Scissor sisters
Film du såg: The Toothfairy - den var verkligen bra
Mat du åt: frukost - macka med leverpastej och ett glas oboy till
Kram: Danne
Puss: Tova :-)
Fest: Det var nog ett halvår sedan lr nått liknande
Känslan: Trötthet
Ilska: varje dag vi d nått tillfälle
Resa: Var till Valbo i måndags

Glädje: Mina barn
Dröm: haha att slippa pengabekymmer
Boken du läste: Dans under mörkblå himmel - India Grey (Harlequin Romantik)
Personen du träffade: Tova och Amanda
Personen du pratade i telefon med: Amandas dagisfröken Anja
Personen du fick sms av: Folktandvården
Gången du åt en 7-eleven korv: 7-eleven?  hört tals om i en låt men aldrig i annars
Gången du var utomhus: Igår när jag hämtade in Tova som sovit i vagnen
Gången du sov: 23- 07.30 ungefär
Saken du köpte: svart hårband och några små hårsnoddar på Glitter

Om dig
Namn: Leena
Ålder: 27
Längd: 170 cm
Vikt: nä det räcker det med att jag vet :-/
Civilstatus: Gift och mamma
Smeknamn: Ja skulle väl vara älskling då ;-)  när jag var liten så var det Myggan
Syskon: Peter, Micke, Anna, Eva och Elin
Sysselsättning:  Mamma ochArbetslös
Bra egenskaper: Empatisk, Snäll, Kan hålla hemlisar, bra lyssnare, envishet
Dåliga egenskaper: Humöret, envishet, sjävbild och självförtroende
Hårfärg: Brunt 
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 40-41

Det var ju en hel del om mig
Nu vill jag veta allt om er, så kopiera och ändra svaren och kommentera så jag vet var jag ska titta ;)


Kommentarer
Postat av: Erica

myggan hihi räkan blev ja alltid kallad året var då 2002-2007

2011-01-12 @ 11:36:10
URL: http://surpricebox.com
Postat av: scraptroll

Ja myggan kallades jag av min storebrors kompisar, de tyckte att jag surrade som en mygga runt dem :-P

2011-01-15 @ 16:36:22

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback