Förkyld

Ja så är det ju den där tiden på året när alla är sjuka.
Nu var det tydligen min tur... Har dragits med den här förkylningen ett tag som inte velat bryta ut ordentligt. Men idag är jag sådär jobbigt varierande täppt/rinnig i näsan, huvudet värker (och musklerna), jag är riktigt jäkla svintrött, känns som om huvudet är stoppat med bomull, det kittlas i öronen och hörsel är inte vad den brukar vara och på det så krånglar halsen och jag blir emellanåt så hes att jag inte kan tala alls.

Imorgon så ska Danne jobba fm och sedan 12h-helg så timingen känns inte så där tipp topp direkt :-p vet inte hur jag ska orka helgen :-/


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback