Nu så...

Här kommer de två LO:s jag gjort..som utlovat.

Båda två handlar om förra julen.


den första är det mina 2 döttrar på Lucia som sitter så fint bredvid varandra.

Stjärnorna har är Tim Holtz Grungeboard, något som är helt nytt för mig. Jag har färgat in dem med gul stämpeldyna och guld sedan embossat dem med citrongul och guld och satt ihop dem med 3d-kuddar och med lite bling i mitten.

Skylten är också Grungeboard och den har jag färgat in med första lite gul dyna och sedan med Distress(Brushed corduroy), ovanpå det har jag embossat hela med clear embossingpulver. Jag har böjt skylten lite så LO skulle få lite mer djup



Lo nr 2 är min favorit av dessa ändå då jag gillar helheten.

Jag har utgått från en skiss som min syster Eva gjorde i all hast för att jag skulle komma igång och jag har sedan lagt till en del saker. Jag är verkligen helnöjd med den här :-)




Kommentarer
Postat av: Anette

Jättefint!



Jag får väl medge att jag också längtar lite. Jag har "Tomtar på loftet och jul på hjärnan".

2011-08-08 @ 17:44:22
URL: http://http://englantaiskogen.blogspot.com/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback