Altrat något klurigt

Ja lusten och inspirationen börjar komma tillbaka igen och till min systers 21-årsdag så valde jag att altra en sådan cupcake som det pratas så mycket om nu och det var verkligen hur kul som helst!
"Körsbäret" sitter fast på en tag som man kan dra upp ur cupcaken och det var lite småklurigt att få till det bra.
Jag altrade också en burk som jag hade cupcaken i. Jag öppnade alltså botten på burken med en speciell konservöppnare som inte ger vassa kanter(har köpt min från Tupperware) och tömde ur innehållet(som vi såklart åt upp) tvättade ur och torkade ur burken innan det var dags att altra den, stoppa in min cupcake i den och limma tillbaka botten.
När min syster sedan fick burken så kunde hon inte förstå alls hur jag lyckats få in cupcaken innuti :-P

Kommentarer
Postat av: Ziro

Jättefint! Kul idé att stoppa cupcaken i burken!

2011-04-20 @ 08:30:34
URL: http://zirosscrap.blogspot.com/
Postat av: Eva

Det var en riktig klurig ide :p väldigt skojjigt :)

2011-04-21 @ 20:06:59
URL: http://daydreama.bloggg.se

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback