Åh så härligt...

...väder det är idag!
Idag har jag först promenerat iväg med en massa glasburkar och en del mjukplast till sorteringen bakom Ica och det var så otroligt skönt även om fukten i luften är lite småjobbig.
 Sedan har Danne satt igen ett hål i verandagolvet medan jag och Amanda spolade och torkade av utemöblerna.
Nu så står de på verandan med dynor och allt och njuter av solskenet.

Har gjort en tårta idag också(banan och marsan innuti och utanpå grädde, mandariner och vindruvor) då vi ska fira att Danne fyllde 29 år i onsdags...tårtbotten är såklart gjord från "scratch" och bakade även sega chokladrutor som bara är så goda att det kanske inte finns några kvar om det kommer gäster.
För vi börjar faktiskt fundera om det kommer dyka upp nån idag...men vill de ha tårta och bullar så är det idag som gäller imorrn finns inget kvar.


Jag har tränat Step med Wii fit och det är bara såå kul och det får en verkligen att börja svettas och Hula hoop kan kanske få lite runt midjan att börja försvinna..om inte annat så tränar man ju upp rörelseförmågan iaf och i allt så är det en hel del balans och hållning också. 

Nu ska jag kika runt lite på nätet...ha en härlig dag i solen!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback