sömn

hade skrivit ett inlägg imorrse men det försvann tydligen....väldigt konstigt.

Inlägget handlade iaf om Tovas sov-vanor.och jag hade som tur var sparat det på ett annat ställe

"Tova har bara somnat tidigare och tidigare på kvällarna nu. Normalt så somnar hon runt 22-23 och sover till 7-8 utan att vakna.
Nu började hon somna 21 o vakna nån gång runt 3 för att bli matat under natten.
Men igår då somnade hon redan vid 20 och vaknade vid 23.30 för matning och strax efter 4 vaknade hon och ansåg att nu var det morgon...inte alls kul för en mamma som fått sova ca 5 timmar och absolut behöver 8 timmar för att känna sig pigg o glad.
Tova somnade igen i min famn medan jag började skriva detta inlägg o nu sover hon i sin säng igen. Så ja nu har jag varit vaken sedan 4 o bara väntar på att ytterligare en timme ska gå så jag kan ta Tova i vagnen o gå på spädbarnsmassage. Kanske jag borde gå o lägga mig en stund o få en timme sömn till? om hon sover så länge vill säga...annars somnar hon väl säkert när vi är på massagen den busungen."

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback