Rensat ogräs

Fy så ont i musklerna man har idag...fast det är skönt med eftersom man vet att man har ont för att man varit aktiv(Danne klippte gräset).
Anledningen till den inte alls jobbiga smärtan i musklerna är att jag rensade land igår o tog bort en hel del stora rackans ogräs i grusgången.
Idag ska jag ut och plantera om några av Amandas smultronplantor då de är så stora och står för tätt så smultronen på dem hinner aldrig bli röda då inte solens strålar når dem och man måste ju passa på medan man har barnvakt här(Cicki).
Sådde sallad, morötter och dill för ett tag sedan och det är otroligt kul att se när det kommer upp i prydliga små rader. Idag ska jag så gräslök och sockerärtor också o sen får vi se vad det blir av det.
Tvätta står också på dagens agenda...det är ju sådant som måste göras för vad ska man ananrs ha på sig?
Skitiga kläder? Nej tack!

På eftermiddagen ska jag skjutsa hem Cicki och hämta Danne på jobbet o sen blir det raka vägen upp till Järbo. Anna-karin hade lite kläder i st 74-80 som jag ska kika på o se om de passar Tova och Amanda hoppas stort på att de ska ha vatten i poolen så hon får bada men vi får väl se hur det blir med det.



Tova rör sig allt mer nu och vi bara väntar spänt på att hon ska börja krypa och det är nog snart dags men än så länge övar hon på att ta sig upp på alla fyra och stå så. Precis när jag skrev det så tog hon sig upp på alla fyra och stod så riktigt länge :-D

Nej nu måste man nog sätta lite fart...

Kommentarer
Postat av: Neta

Är inte så ofta på Expressen heller.

Har fått klagomål från mina bloggvänner.

Men jag tittar in ibland hos Er alla vänner.

Men nu är det växthus och blommor som är första

prio här...

Jag har gjort ett antal hattar som jag ska lämna hos Lotta på Storgatan i morgon (hon som har manikyr och gör naglar)

Hon säljer barnhattar och strumpor åt mig...

Mest barnhattar nu då...

Ha en fin helg...

Veckorna bara rusar iväg..

Måndag, fredag hela tiden tycker jag...

Kram!

2010-06-17 @ 14:12:55
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback