bidrag t. utmaningar

För någon vecka sedan var det en stor crop hos Svensk Scrapbooking och jag fick några bidrag gjorda :-D
första helgen tillbringade jag med Eva som också lyckades få lite gjort :-)


Det första är ett bokmärke där man skulle klämma in så många bokstäver man bara kunde så känslan blev att om man satte dit en bokstav till så skulle bokmärket explodera.
Jag gjorde ett vikt som man sätter över boksidan  



Kortskiss -
Jag valde att göra hela kortet i rosa och blev inspirerad redan när jag såg skissen till att göra ett" Välkommen till världen"-kort. Jag vet däremot inte vem som ska få det...kanske nån som vill köpa det av mig? Ge ett bud i så fall!




Altrad bok-
Den här  boken har jag gjort från grunden av cardstock...inuti kan man lägga små hemligheter ;-)

Bingo LO -
Jag valde en rad där man skulle ha: något rosa, något distressat, blommor, glitter och handgjord dekoration(midsommarstången har jag gjort själv av: självhäftande glittriga band, flowersoft och glitter. Flaggan är gjord av papper) 


Musik Lo/kort/alter -
Man skulle ta en sång/låt man förknippade med midsommar och scrappa den o sen förklara varför man valt just den o varför den passar.
vad jag valde för sång tycker jag är självklart ;-)

(det  är min lilla groda Tova på bilden)


LOskiss -
Här blev det ett härligt kort på när Amanda var liten o alldeles nuvat rufsig i håret :-)


Punch-mania (kort/LO/alter)
har altrat min inköpsbok med hjälp av minst 5 olika punchar/dies


Sen gjorde gjorde jag ett alster till men det får ni inte se nu.

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback