Partat :-D

Igår så firade vi att Cicki fyller 25 år och det började med ett knytkalas för henne och 6 till.

Jag hade med mig 2st ost och skinkpajer varav en gick åt och den andra gav jag bort till Nicole som tyckte att den var supergod.
Cattis hade med sig bulgursallad som passade otroligt bra till den chilimarienderade kycklingen som Cicki gjort iordning och Anna hade med sig en riktigt god köttbullspaj men så här i efterhand skulle jag nog kalla det för en sorts omelett då den inte hade något pajskal...hur som helst så var den riktigt god :-D
Eva hade med sig vegetarisk Sushi som jag var himlans nyfiken på men tyvärr var det inget för mig...riset var så sött och det där sjögräset luktade konstigt och var lite segt.

Efter det så blev det ost och kex som cattis hade med sig tyvärr var inte kexen så goda...jag tycker att det ska vara salta kex till ost men dessa var söta lr bara helt tråkigt neutrala...men osten var nästan syndigt god ;-)

kl 19 var det  så dags för övriga gäster att dyka upp för party!!! och det var hur kul som helst fast vi inte ökade med så många utan snarare tvärtom det tillkom 2st och 3st försvann hem när klockan var runt 20-21 nånting.

ut på krogen och jag promenerade dit i mina urfina nya lila klackskor men det var en stor miss egentligen för fy så ont i fötterna jag hade o inte kunde jag gå rakt i dem heller med en massa alkohol i kroppen. Men kom in på krogen iaf trots att jag vinglade till utanför krogen...men det var tydligen för att Cicki som känner vakterna lite påpekade för dem att jag hade nya skor o knappt kunde gå i dem så vakten tyckte nog synd om mig :-P
När vi partat färdigt vid 01.30 så bar det av till Jansas pizzeria för att köpa lite att äta o där så tog jag av mig klackskorna och gick barfota o sen blev det Taxi hem till Cicki där jag "sov" några timmar innan Danne kom o hämtade mig o sedan sov jag hemma :-D

man är väl lite tagen fortfarnade men annars är det helt ok...inte ofta jag festar så det var riktigt kul!

Nu ska jag försöka fördriva lite tid i dagens härliga svala väder :-)

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback