Stress = fullt upp :-)

Lite smått stressig dag idag...fast det blir ju vad man gör det till.

Jag och Tova har varit  på föräldraträff. Då våran vagn gått sönder och jag fick den nya ringsjalen igår så satte jag henne i den också promenerade vi dit så istället. Det var skönt med ringsjalen då jag inte alls behöver anstränga axlarna när jag bär och jag provade även att amma i den...det var lite småkrångligt men det gick ändå :-D

Promenerade hem tillsammans med granntjejen Kristin som också är med i föräldragruppen och vi pratade lite innan vi skildes åt.

Danne har både hämtat och lämnat Amanda på dagis idag och just nu är han och tova i Valbo för att byta brödrosten så vi köpt en ny, den gamla rostade så fruktansvärt ojämt o man måste ha stenkoll på den för att inte bränna mackorna också visade det sig att den nya vi köpt var värre än våran gamla därav bytet mot en nyare.

Jag har plockat en del här hemma, rivit ur sängkläderna i våran säng och städat toaletten...ska snart sätta igång med dammsugning och torkning av golv.
Fast var tur att jag satte mig vid datorn en sväng för då blev jag påmind om Tovas dop och att jag skulle ringt för att boka in datumet idag...den 20 Mars kl 14 har vi bokat in oss i Seljansborgs kyrka i Sandviken.

Nä nu måste jag sätta igång om jag ska slippa stressa resten av kvällen..för sedan ska det lagas mat och det ska duschas en massa också  mellan amningarna ;-)


Kommentarer
Postat av: Bebisjakt

TACK SÅ MYCKET :) KUL ATT MAN KAN GE INSPIRATION TILL NÅGON :) ANNARS BRUKAR DE VA JAG SOM KNYCKER DEN! :) Söt liten dotter du har!

2010-01-14 @ 22:08:26
URL: http://www.blommis86.blogspot.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback