Gott Nytt År!

Så är det då år 2010 och vi har ett helt år framför oss med nya bekymmer och men förhoppningsvis mest med en massa glädje.


Våran nyårsafton börjad med att vi fick sova ordentligt och det var väldigt skönt.
Sedan ringde min faster Annelie o frågade om hon kunde komma förbi en liten stund och vi hade inget speciellt för oss så det var helt ok. Jag bakade en citronkaka med röda vinbär i som blev urgod och uppskattad.
Amanda drog runt med Annelie över allt o var alldeles vild o högljud.
Annelie hade med sig en välkomst-present till Tova...det visade sig vara en ca 1 dm hög sittande nallebjörn i glas med en rosa rosett runt halsen :-D
Amanda blev såklart lite avundsjuk o ville också ha en present som tur var hade min kusin Tobias flickvän Anna skickat med Annelie 3 st fina väskor o 2 st vägglampor som Amanda fick. 

På eftermiddagen åkte vi till min svåger i Järbo och där blev vi bjuden på mat och en chokladkaka som smakade hallon(tack för den goda maten!)...Vi spelade lite spel o  umgicks och det var med väldigt mätta magar vi åkte hem efter 12slaget.
Det var e väldigt lyckad nyårsafton för våran del.





Om 26 dagar fyller Amanda 5 år och då(lr helgen efter) ska hon ha tjejpirat-kalas. Det blir hon och 5 av hennes tjejkompisar om de tackar ja allihop. Jag har lite planering framför mig innan jag kan fixa några inbjudningar att skicka iväg.
Om ni har tips på hur jag lyckas bäst med detta temakalas så blir jag glad.
 

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback