Dagens Bild

Lilltösa somnade i min famn men så fort jag lade ner henne så började hon skrika så för att kunna göra något här hemma utan att känna mig för stressad så fick min illa sydda bärpåse fungera en stund och Tova hamnade lätt sittandes med magen mot mig och huvudet mot mina bröst.
Kan ju tillägga att det inte tog lång stund innan hon somnade däri medan jag plockade i o ur diskmaskinen och lite annat.
Bärpåsen är väldigt skön att ha henne i medan jag sitter vid datorn också då jag fick båda händerna fria att kunna skriva med :-D


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att du kan använda den. :)

2010-01-08 @ 13:42:17
URL: http://daydreama.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback