Bio

Nu har vi haft barnvakt åt Tova för första gången. Igår satt Eva barnvakt åt Tova och Amanda.
Det blev väl aningens tokigt då Tova av någon anledning inte riktigt ville ta flaskan vid matningen, men jag ammade henne direkt när jag kom hem igen och sedan sov hon hela natten.

Varför hade vi då barnvakt? jo Danne och jag ville så gärna se Göta kanal 3 och den kändes som en lagom lång film också ca 1½ timme höll den på och med resa så var det 2 timmar vi var borta...fast det får nog dröja ett tag innan det blir mer barnvakt för Tovas del.
Lunchade med Cicki tidigare på dagen så det blev att hon hängde med på bion hon med.
Det var en väldigt bra film men vi saknade lite spänningen i den och jag tyckte faktiskt att humorn inte var på riktigt samma nivå som de två första filmerna 


Idag har Danne bakat lite bullar åt sin svärmor så vi var ut till Östanå med dem(och skjutsade hem Eva) och satt o babblade där en liten stund innan vi åkte vidare hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Var det inte lite väl lång resa om ni behövde åka 1½ timme för att se 30 min film? ;)

2010-01-13 @ 21:56:31
Postat av: Scraptroll

ojdå missade visst en etta. har uppdaterat det nu :-)

2010-01-13 @ 22:52:16
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback