Ute och åkt

Idag så gick förmiddagen snabbt förbi.
Talade med Susanne i telefonen och grattade henne på födelsedagen :-D medan jag lagade mat åt mig och Amanda och matade Tova.

Efter maten satte jag ungarna i bilen och åkte till Gimbon och kollade om farmor och farfar var där men icke sa nicke så då blev det Årsunda-vägen till Sandviken för o hälsa på i Östanå.
Gick bra med Tova och morfar idag inget grinande alls utan satt nöjd i hans famn tills hon ville ner på golvet o krypa.
Hon var på både hundarna och kattungen Vincent som fick tåla att hon drog honom i morrhåren lite...fast han hoppade då upp på bordet och lurade på hennes händer som hon försökte nå honom med när hon rest sig upp mot en stol.
Skjutsade Micke till Statoil och Minuten o sen ut till Östanå igen då han skulle hjälpa till och klippa gräset eftersom bonuspappa våran lyckades göra illa ena armen för en vecka sedan och nu precis blivit sjukskriven en månad då han inte kan använda armen ordentligt.
Det kan tydligen vara farligt att byta från ens vardagliga träskor till de ovana tennisskorna för då kan man visst slå sig riktigt illa.
Jag hoppas att han blir bra i armen snart igen då han inte direkt är en stillasittande karl, utan det ska mekas med bilar, datorer o en massa annat.

När jag skjutsat ut Micke till Östanå igen så åkte vi till Lappens där Danne mötte upp oss och vi köpte glass och Amanda lekte i lekparken en stund medan Danne och jag satt och pratade.

Nu sitter Danne och tittar på simmning(tror jag det var) med Tova i famnen då hon var så trött efter att ha ätit pannkaka till middag.
Jag ska till att installera sims3 på min dator så jag kan börja spela det igen då det var ett tag sedan nu.

Men först blir det en godnatt-saga för Amanda!

Det var allt för idag.
Ha en trevlig sommarkväll!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback