Senaste tiden!

Har hänt lite här den senaste tiden men inte dokumenterat allt.


Målat ägg med Amanda, gjort ett påskträd och en påskhare som man sätter i fönstret


Gjorde ett fint kort till min svåger Per som fyllde 24år i måndags


inuti står det så här och är alltså fortsättningen på "Det finns en tanke..."

"...bakom detta kort
och den kan du få så fort
det i affären finns att hitta
den sak till när du sitta
i ett litet rum så hett,
innehållet bör användas med sans och vett
för att kyla ner ditt sinne
men förhoppningsvis ej förstöra ditt minne
Grattis på födelsedagen
önskar
Anna och djuren
Tarja, Mats, Eva och Elin
Leena, Dan-olov och barnen"

Han vet fortfarande inte vad det är och jag tänker inte skriva det här utifall han av någon anledning skulle hitta hit.


Vi har varit ute o promenerat en del i Storvik och en av dessa gånger tog jag ett foto utanför Tingshuset(det stora till höger) dit jag brukar gå på Öppna förskolan med barnen.



Vi var en sväng till Högbo igår och matade änderna...något som Amanda tycker är jättekul.
Danne hade änder som åt direkt ur handen på honom.


Tova låg i sin vagn och var glad och sur om vart annat


Sedan matade vi fåren med äppelbitar. Något som Amanda också tycker är kul fast hon vill då helst ha hårt bröd så hon inte kommer så nära fårens tänder.
Det hela slutade med att Danne och jag fick ge äppelbitarna istället.


Det var allt för denna gång...

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback