Scrappat

I helgen scrappade jag denna LO som handlar om när vi var till sjön Valkalampi ovanför Jädraås och campade med min bror.
Vi frös något ofantligt under natten och fick kliva upp o värma oss vid elden redan 4 på morgonen.
Micke lyckades fånga en fiskmås i sin fisklina men det var också det enda som infångades de 2 dagarna.
Vi besökte också Jädraås och åkte i de gamla tågen en sväng.




Passade på att altra lite också



Denna "tavla" hänger bredvid våra filmer och det är en kartongbit jag klätt med papper och fäst en klämma på, i klämman sitter en altrad skrivbok som det står "Utlånade filmer" på(embossat i guld).
ja mina systrar o en kompis brukar låna filmer av oss o istället för att ha det uppskrivet på vår stora whiteboard i köket får de nu stå i den lilla boken och vi kan enkelt ha koll på vart filmerna är.

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fin LO och snygg altrad "tavla". Smart sett att göra så med filmerna. Det skulle vi också behöva :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2010-05-10 @ 17:03:00
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback