förflytta sig på rygg?

Fick sova inatt då Amandas hosta lugnade ner sig rätt så ordentligt, fats hon vaknade vid något tillfälle men inte så farligt.
Det jobbiga var nog snarare att Tova fick för sig att kl 6 då var det morgon o dags att kliva upp så nu är jag jätte trött.


Har ni sett en bebis förflytta sig på rygg förrut?
Det har jag o jag vet inte riktigt hur hon lyckas egentligen.
Ja Tova förflyttar sig på rygg, nån meter kan hon flytta på sig på det sättet. Knepigt tycker jag då hon bara kan snurra runt sin egen axel när hon ligger på mage.
Vända sig från rygg till mage kan hon iaf nu men gör det mest när hon är totalt uttråkad på kvällen och helst vill äta o sova.

Vad ska jag göra nu då?
sängen ropar men kan inte gå dit förän Danne ska vakna vid 11 lr Tova somnar.


Hoppas ni får en härlig dag i det vackra solskenet!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback