Scrappmässa i gävle

Om ni är nyfiken på scrapping eller kanske redan har börjat scrappa så får ni absolut inte missa mässan i Gävle nästa helg. Jag ska dit med med min syster Eva, även om jag är lite orolig för att jag inte kommer orka..men jag ska dit iaf...räcker med att jag missade mässan i våras.

(Har kopierat den här texten som Asamia skrivit)

Det är dags för höstens Scrap och Stämpelmässa i Gävle igen ,0)
Lördag 3 Oktober kl. 11-16
(Samma lokal) KlockarCalles gata, Bomhus Centrum, Gävle och Fri entré!
Det finns uttagsautomat alldeles utanför.
Pizzeria finns alldeles vid mässan.
Vårt Café kommer INTE att vara öppet denna mässa tyvärr.

Företag som kommer:
* Betrakhta
* Scrapparazzi
* Lilla Handarbetsboden
* Stämpelhuset
* RenaRamaVerkstan
* Scrapbruket
* Pysselparadiset
* Helihak
* MiMa´s scrapbooking

Det kommer hållas demonstrationer under dagen.
Kl. 12.00 Imag C stämplar - Stämpelhuset
12.30 Promarker och MCPteknik - Pysselparadiset
13.00
13.30

Hoppas vi ses!!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback