Nytt BM-besök

Här är dagens resultat på proverna:

sf-mått 31 - har alltså bara gått upp 1 cm på 2 veckor
HB 113  - Gått ner ett snäpp, ska prova äta 2 niferex varannan dag
glukos 6,3
Blodtryck 110/70
Fosterljud 147 - lite lugnare idag men kickade bm på handen flera ggr under tiden
Bebis låg fortfarande med huvudet neråt, ryggen längs min högra sida och rumpan under höger bröst. Har däremot inte fixerat sig utan är rörlig.

Fick ta blodgruppering för 3:e gången...hoppas verkligen att de inte slarvar nu...första gången så tappade de bort grupperingen så jag fick göra en ny och med den så tryckte de helt plötsligt mitt flicknamn Larsson på pappren och då gäller det inte då uppgifterna måste överrensstämma på alla papper :-/

På måndag ska jag ringa min BM och tala om hur helgen gått för hon funderar på att beställa en blodstatus på mig och ev. lite andra prover också då hon precis som jag nu börjar fundera på om min enorma trötthet verkligen bara beror på graviditeten i sig.


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback