Lugnande besked

Nu har jag varit till BM och där var det bara lugnande besked

Hade ju 26 i SF-mått för 2 veckor sedan och hon tyckte inte att den växt något men nu har det smällt till som bara den och måttet låg på 30

Hjärtljuden låg på 154 och det trotts att bäs är så lugn nu.

HB - 114 så det hade gått upp ett snäpp
glukos - 8,3 men då hade jag precis ätit frukost
Blodtryck - 128/66 inte så jättebra enligt BM själv är jag urdålig på sånt så jag har ingen aning


Frågade hur bäs låg också eftersom jag misstänkt att huvudet är nedåt eftersom jag känner att bäs ligger på blåsan hela tiden.
Hade rätt också: huvudet neråt och ryggen längs min högra sida(när jag tittar på mig själv är det höger) och rumpan uppe under brösten och mjukdelarna mot vänster sida

Är superglad också för jag har fått en tid inbokad hos spec.mödravården i Gävle den 21 okt och då ska vi prata om min förlossning och jag ska få ett tillväxt-UL...oh så jag längtar

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att allt är bra . :)

2009-09-09 @ 12:48:35
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp...hur skönt som helst :-D

2009-09-09 @ 16:37:24

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback