Glassmonster och ny frisyr

Dagens bild är tagen idag på Lappens vägkrok här utanför Storvik. Vi passade på att åka dit (efter att ha köpt mer färg på Beckers i Sandviken) för att bjuda lillfröken på glass och där är det inga små glassar vi talar om.
Här har hon redan suttit en bra stund och kämpat i sig allt strössel och en del till.
Vad tycker ni om Amandas nya frisyr?
Även om den som alla korta frisyrer är lite bångstyrig emellanåt så är det skönt att håret inte hamnar ivägen när hon ska äta och att man slipper alla eländiga knutar och tovor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm glass... ^^



jag gillar hennes nya frisyr. passar henne. :)

2009-09-29 @ 19:14:12

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback