Förkyld :-/

Ja så har man då blivit förkyld med halsont på köpet...är ju glad att det är nu iaf medan förlossningen fortfarande är en 2 månader bort.
Sedan får jag så klart skylla mig själv då jag antagligen delvis blivit sjuk p.g.a att jag låtit fönstret vid sängens huvudända stå öppet på nätterna och då drar det kallt rakt ner på mig som ligger där och sover.
Det är bara det att jag tycker att det varit så varmt på nätterna att jag varit tvungen att öppna fönstret för att kunna sova men vaknar efter några timmar av att det blir för kallt och dragigt istället och får då stänga fönstret.

Just nu ligger Danne och sover efter att ha jobbat sista natten denna vecka...ska snart väcka honom för annars får han svårt att sova till natten.
Eva hängde med oss hem igår också och jag vet inte hur länge hon satt uppe och spelade sims 3, så hon sover fortfarande.
Amanda är ute på gården och leker med Felicia, fast hon kom nyss inspringandes och grät för att hon slagit i hakan i rutschkanan så jag fick plåstra om henne lite då hon hade ett litet hack på undersidan...inget allvarligt iaf och tårarna gick snabbt över så nu är hon ute igen.

Har ju tänkt knäppa kort på sovrummet också men har bestämt att det får vänta lite tills detaljerna är färdiga....saknas ju lite saker därinne...får se om de grejjerna ev. kan hittas på ikea.
Annars ser det ut som hej kom och hjälp mig över allt i huset nu men det har mycket med just renoveringen på övervåningen att göra...vi ska försöka röja upp nu under helgen och sedan ska taket målas i babyrummet.

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback