Snigelscrappare nr.1

En del av er som varit hit hem till mig vet att jag hållt på och scrappat ett kort...men om någon ska kallas snigelscrappare så är det väl jag, för detta kort har tagit nästan 1½ vecka att göra...fast inte för att det var tvunget att ta så lång tid utan för att jag inte orkade sätta mig o göra det färdigt...utan har suttit lite då o då.

Kortet är ett sk. Tri Fold Shutter Card och det är första gången jag provar på att göra ett sådant, tyvärr så blir färgerna lite bleka när jag knäpper med kameran :-/
Vill också tillägga att mitten på blomman inte är orange egentligen utan röd och det är crackel accent på den 


Så här ser kortet ut när man öppnat det


Det var kul att prova något nytt även om det tog sin lilla tid.

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh, vad fint! Skönt att få nåt fint att titta på medans man skriver uppsats. :)

2009-10-28 @ 12:18:30
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

Tack så mycket! Hoppas det går bra med uppsatsen/erna.

2009-10-28 @ 13:06:14
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback