Så hur mår ni idag?


Själv så är jag riktigt sur, grinig o trött.
Det mesta kommer sig av att jag helt enkelt inte vill vara gravid mer och inte blir det egentligen bättre när det verkar hända saker inne i novembertråden på familjeliv o den ena bebisen efter den andra verkar ploppa ut och själv så har jag inte ens några känningar utan bara enormt dryg halsbränna o trötthet.

2 veckor känns som en evighet...ja för jag vet ju att jag blir igångsatt om 2 veckor om inte bebis kommit ut av sig själv innan dess..men inte hjälper det ett dugg.
Min man tycker hemskt synd om mig nu o vet inte riktigt vad han ska göra för att muntra upp mig.
Är gråtfärdig och som sagt grinig...akta er för att retas med mig för då blir jag genast på defensiven och minsta lilla kan få mig riktigt sur...tycker synd om min man o dotter som får leva med mig just nu.

lite klagolåt blev det...men det behövs när man känner sig nere

Kommentarer
Postat av: Lilja

Åh, din stackare! Jag lider med dig! Hoppas verkligen det sätter igång snart för dig! Jag vet hur jobbig den där sista väntan kan vara!sannerligen Men tack och lov så vet du att du blir igångsatt snart annars iaf, även om det inte tröstar nåt idag :S

2009-10-29 @ 20:42:58
Postat av: Scraptroll

Ja emellanåt så går ju humöret upp igen och man inser att 2 veckor är inte såå fasligt lång tid...men andra gånger känns det som en evighet.

2009-10-30 @ 00:10:12
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback