Magen v 34+6

Häromdagen hände något knepigt med magen och det verkade som om bebisen låg väldigt högt upp.
Men idag har jag varit och shoppat på Ikea(förvaring till bebisrummet) och på Media Markt(nu stolta ägare till ett Wii-sport, 2 nya filmer och en cd-skiva) och då började dte bökas i magen och ha sig och det ilade ner i undelivet och blåsan fick nog en bebis på sig tror jag för fy vad jag behövde springa på toa.

Danne tog bild på magen idag och den ser så lustig ut med en hård kula högst upp och sedan delar sig magen längre ner. Blir verkligen fundersam på hur bebis ligger där inne.



Kommentarer
Postat av: Lilja

Nu måste du sätta in bilder på magen MINST ett par gånger i veckan, det är ju nu det börjar hända saker ;)

2009-10-11 @ 22:16:48
Postat av: Scraptroll

Vi får väl se om maken vill ställa upp och knäppa lite bilder nån gång i veckan iaf :-)

2009-10-11 @ 22:43:59
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Om han inte vill hjälpa till så finns det självutlösare på kameran ;) Kul att se att det är lite fart på dig igen :)

2009-10-12 @ 16:31:25
URL: http://trombens.bilddagboken.se
Postat av: Scraptroll

Anna: ja, jag har ju bara inte lärt mig kameran ordentligt...man tar det när det behövs liksom. Ja det är himlans skönt att vara i farten och orka med lite mer.

2009-10-16 @ 14:37:38
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback