Klart

Sådär nu är fjärrvärmen så gott som färdig...Danne väntar bara på den där Anders som ska komma hit o förklara hur det fungerar och sedan ska vi åka upp till Järbo och äta mat där.

En annan är så fruktansvärt trött idag...har redan sovit några timmar mitt på dagen och skulle inte ha några problem att lägga mig o sova igen...däremot vill jag ju gärna kunna sova i natt så en vända till Järbo passar väldigt bra.




Börjar bli lite smånervöst nu när man tänker på att det ändå bara är dryga 3 veckor kvar tills bebisen kommer ut på det ena eller andra sättet...fast jag försöker ändå beordra och locka den lill* att komma ut redan nu istället.
 Jag vet ju också att jag blir igångsatt om det inte startar av sig själv och det är också lite nervöst då jag redan varit med om igångsättning en gång som gick åt h**vete.



Sådär nu kom Anders och då är hela grejjen snart avklarad...ska verkligen bli skönt att slippa ha en massa främmande männsikor springandes här som man inte har någon direkt koll på.


Kommentarer
Postat av: eva

Hurra! :)

2009-10-23 @ 12:49:22
URL: http://daydreama.blogg.se/skapa

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback