Första Snön!

Idag vaknade jag till
-Mamma, jag måste gå på toa!
svarade -Ja, men gör det då!
Hör hur små steg trippar ut i sällskapsrummet sedan blir det tyst en sekund och inga steg i trappen
- Mamma, titta det snöar!!!
Både jag och Danne kastar oss upp ur sängen för att få se den första snön singla ner på backen.

Sedan lade vi oss allihop i sängen igen och myste, sjöng små vinter/julsånger(ja inte Danne då för han hade tappat rösten) och kliade/pillade varandra på ryggen. Mysigt värre :-D


Knäppte den här bilden när vi klev upp nästan 1 timme senare och det slutat falla snö



Nu smälter snön bort lite sakta och det är ju synd men fick iaf ett litet fint minne.

Kommentarer
Postat av: Virrig

Det är 2 månader till jul.

2009-10-19 @ 13:03:02
Postat av: Scraptroll

jo visst är det ...men julkänslor kommer automatiskt när snön faller :-)

2009-10-19 @ 13:24:06
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback