Fart och glad för det

Lite i farten igen nu..skönt med en aning energi iaf även om magen blir hård av sd även om jag sitter stilla.
Hade ju tänkt måla figurer på väggarna i bebisrummet men den idéen fick fick jag skrota helt.
Så istället var jag till Dollar och köpte 2st canvastavlor med måtten 80*80cm och dessa eller åtminstonde den ena kommer att hamna inne i bebisrummet.
Jag ska skapa med färg, tyg, papperstallrikar och kanske lite mer saker men vad det ska bli får ni inte se förän det är färdigt.
Har iaf grundat canvastavlan med färg nu för jag ville ju inte ha den där tråkiga vita som den består av och håller på att måla lite andra grejjer men som måste torka mellan varven.

Bäddade iordning spjälsängen  i bebisrummet idag(med tillhörande sänghimmel såklart) och sedan ska det väl upp någon hylla, fottöljen ska flyttas in dit och det ska inhandlas en härlig skön matta där bebis kan ligga o sprattla om h*n vill.
Färgerna som rummet kommer gå i är för tillfället blått och grönt men det tillkommer nog lite andra färger sedan också skulle jag tro.


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag är Mest nyfiken på hur du ska få in papperstallrikarna i tavlorna ;) Så mycket fantasi har inte jag nämligen.. hehe..

Säger BM nåt om alla dina sammandragningar?

2009-10-08 @ 11:39:00
Postat av: Scraptroll

Lilja: Spännande va? ;-)

Nä hon säger inget nu..var ju till förlossningen och kollade upp dem men då var det ju inget.

2009-10-08 @ 11:42:47
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Neta

Du har då fantasi Du....

Jag vore glad om jag hade hälften, he he

Läser Du meddelandena på Expressen?

Av bara farten skrev jag där..

Annars får jag försöka komma ihåg att skriva här..

Var Du på "min" gata idag?

Tyckte det var Dig jag mötte Dig idag när jag åkte och hämtade LG...

Kram och det bra!

2009-10-08 @ 19:08:36
URL: http://blogg.expressen.se/sms-drottning47/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback