Kom ut nu!

Nu blir det ett sådant där tråkigt inlägg igen...känns som om jag nästan bara klagar...men kan tycka mig ha lite rätt till det också när man har en sådan jobbig graviditet.

Idag är jag trött och deprimerad och har inget tålamod alls och så fort jag höjt rösten mot någon så blir jag genast ledsen för det är ju inte meningen.
Nu vill jag bara att bebisen ska komma ut!!!
Jag har väldigt svårt att hitta en bekväm ställning att sitta i utan attd et gör ont på än det ena än det andra stället och tårarna trillar för ingenting nu.
Hade planer på att låta Eva måla lite figurer(bl.a. Spöket Laban och Mumin) på väggarna i bebisrummet men det kommer inte bli något bra på den strukturtapeten som är där...snurrig som jag är hade jag fått för mig att strukturen skulle bli grundare när det kom på färg men tji fick jag.
Imorgon ska Danne förhoppningsvis rolla på sista lagret färg i bebisrummet och sedan är det färdigt därinne.
Han håller också på att måla Amandas garderobsdörrar i hennes favoritfärg råååsa.
Men först så har en dörr fått 2 lager med magnetfärg på sig (nu ska vi bara hoppas att magneten i den verkligen fungerar också), imorgon ska första lagret rosa färg på och eftersom varje lager ska torka 16 timmar så är dte nog inte helt färdigt förän typ på söndag.


Jag är lite småputt på fjärrvärmesnubbarna för de är inte färdiga än utan dyker säkert inte upp förän nästa vecka. Har försökt få Danne att ringa dem för att skynda på lite då cirkulationspumpen i pannan verkar ha brakat ihop så det inte kommer någon värme i elementen...men han tycker tydligen inte att det är nödvändigt.
Blir det väldigt kallt så har vi ju iaf fördelen med kakelugn som det kan eldas i för värme.


Eva på lördag ska vi ha kul!
Jag ser så förbaskat mycket fram emot lördag när det är Scrap- och stämpelmässa i Gävle...visst magen kommer bli stenhård av samandragningar då med och det gör ont som bara den (kan knappt röra mig nu utan att få smärtsamma sd) men det får bli mååånga pauser i shoppandet för jag ska dit hur det än blir.
Jag har iaf tur och har med min scraptokiga lillasyster Eva, som även hon har körkort vilket kommer behövas när jag är helt slut efteråt.
Det är en himlans tur att du och jag delar intressa Eva :-D


Snart ska här tittas på tv och förhoppningsvis så ska hela den där grejjen med tårarna vara över nu...hjälper att skriva av sig lite ibland.



Hoppas ni får en mysig fredagskväll!(uppd. Jag menade naturligtvis torsdagkväll)

Kommentarer
Postat av: Fjungis

Hallå det är torsdag!!!

2009-10-01 @ 20:43:43
Postat av: Scraptroll

haha ja jag kom på det när jag gick ner och satte mig vid teven. snurrade visst till lite i huvudet just när jag skulle skriva avslutet

2009-10-01 @ 22:06:11
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Eva

Vi får hitta på nåt trevligt till bebisrummet. Men vad kul för Amanda att också få lite fint, då blir hon väl glad?

Håhå vad jag ska shoppa imorgon!

2009-10-02 @ 18:33:46
URL: http://daydreama.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback