Det är snart dax

Så nu sitter jag här igen och har tänkt mig skriva en liten uppdatering.

Klockan är ca 05.20 just nu och jag har sovit i ungefär 5 timmar...kl 4.40 så var det omöjligt för mig att fortsätta sova även om jag är trött så jag klev upp och började lysa med moviltelefonen i garderoben för att plocka fram rena kläder för dagen utan att väcka min sovande make...lyckades visst med grejjen att inte ha tangentlåset i så råkade ringa min systeryster Eva mitt i natten*stackarn*.

Om ungefär 5 minuter så kommer klockan bredvid sängen att börja tjuta för att vi ska kliva upp men kvar där är bara Danne som nog blir aningens fundersam på vart jag tagit vägen.
Jag börjar bli hungrig nu och hungrigare kommer jag bli då jag ska fasta innan snittet.
Vid 6 så sätter vi oss i bilen och åker in till Gävle och där ska det duschas igen.

Nervös till tusen börjar jag bli nu eller ÄR kanske jag borde skriva.
Klockan han inte ringa heller utan nu är Danne vaken och jag ska sluta skriva och kika runt lite på några andra sidor medan jag väntar på att tiden ska gå och att han ska få i sig frukost.

Vem är du därinne i magen? Snart får vi veta.

Återkommer när jag är hemma igen.
Önskar en alla en fortsatt trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis till lilla Tova!

2009-11-09 @ 16:03:17
Postat av: Eva

Grattis till Tova! :D Amanda är överlycklig just nu. :)

2009-11-09 @ 16:23:13
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lilja

Åh, en riktig gobit!!! Hon är så FIN!!! GRATTIS!!!!!!! :D

2009-11-09 @ 16:46:16

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback