Bilder från första dagarna

Nu kommer äntligen de utlovade bilderna. Anledningen till att de inte läggs in förän idag är att jag i stort sett ammat Tova hela tiden de senaste dagarna men nu har dte lugnat ner sig och hon sover mycket mellan amningarna.


Här kan ni se Tovas fina bruna ögon...bilden är tagen precis efter hennes första bad uppe på BB.
Att bada då var ingen favorit, utan hon skrek o hade sig men vid första badet hemma så tyckte hon att det var riktigt skönt. 



Denna bild är tagen första gången jag fick Tova i famnen ordentligt så jag kunde hålla henne själv(kl 13.24) och bedövningen sitter fortfarande i benen*läbbigt värre*



Amanda är stolt storasyster som gärna vill ha Tova i famnen och hjälpa till med blöjbyten m.m
Däremot är det svårt för henne att förstå att hon inte får bära på Tova, så för att visa henne en jämförelse fick hon lyfta en påse potatis som vägde lite drygt ett halvkg mindre än lillasyster och hon orkade det inte riktigt så då blev det iaf lite lättare för henne med förståelsen.


Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh hon är så fin! längtar tills jag får säga hej till henne jag med. :)

2009-11-15 @ 16:28:32
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lilja

Hon är ju bara för go!!! :D En riktig sötnos! Amanda och Tova är hur gulliga som helst ihop!

2009-11-15 @ 19:35:12
Postat av: Scraptroll

Eva:

Ja du får väl ta o kika förbi här snart...när vi hämtade Amanda var du ju inte hemma så du missade ju Tova då o jag vet inte var du var när vi fick besök av familjen för nån dag sedan.



Lilja:

Japp en riktig sötnos är hon *Opartisk? näää inte jag va ;-) *

2009-11-15 @ 21:01:14
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback